niedziela, 3 października 2010

bravely

Dzisiejsza stylizacja była zaczerpnięta z niektorych outfitów obserwowanych przeze mnie blogów, powiem szczerze ze dla mnie to trochę odważna stylizacja ale raz kozie śmierc i tez ja spróbowałam. Połączenie szarych podkolanek z niebieską tuniką uwazam za fajne zestawienie, lubie takie kolory i jak ostatnio zauwazyłam czesto pojawiają się w mojej codziennej garderobie. Zestawienie takich kolorów powoduje ze rozpoczynajaca sie jesien staje sie bardziej kolorowa :)





Tunika: Atmosphere
Podkolanka: Reserved
Buty: Allegro
Torebka: Zara
Kurtka: H&M
Szal: Reserved

2 komentarze:

  1. prześliczne buty :) idealnie pasują do tego zestawienia, całość jak najbardziej na plus.

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowo otwartego, szafowego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa notka z outfitem u mnie :) Zapraszam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń