niedziela, 5 września 2010

Wkręcona

Łańcuszek blogowy również i do mnie trafił :)

Na waszą prośbę o to moich dzięsięć ulubionych rzeczy:

1. Kocham swojego cudownego męża :))

2. Lubię podróżować, może jeszcze nie zwiedziłam wszystkim miejsc w Polsce czy za granicą ale jeszcze dużo przede mną.

3. Lubię w włąściwie uwielbiam moją siostre, za którą bardzo tęsknie...


4. Lubię blogować, dzielić się z wami moją passją czyli modą. Przebierać się, robić zdjęcia i pozować...

5. Przeglądać wasze blogi, dużo w nich inspiracji...

6. Uwielbiam zakupy a zwłaszcza wyprzedaze :))))) które niestety już się skonćzyły.

7. Uwielbiam kupować buty, moja choroba nazwywa się zakupocholizm butowy hi hi ;)

8. Polubiłam ostatnio zakupy w sh'dach - duzo ciekawych ciuszków mozna tam znalesc i to za groszę...

9. Lubię oglądać thriller, filmy akcji jak i również horrory :))). Moze was zaskoczę tym stwierdzeniem ale nie lubie komedii romantycznych blee ;)

10. Lubie rozmowy telefoniczne i pisać smsy.

... szkoda że tylko dziesięć rzeczy mogłam napisać bo ulubionych rzeczy jest bez końca.


Teraz przedstwiam wam mały eksperyment ze swiatłem, zdjęcia robione były przez mojego męża i to on wpadł na ten pomysł :))











Jeans: Telly weijl; Bluza: Nike; Buty: No name

2 komentarze:

  1. strasznie bez sensu jest ta gra. ja zostałam wkręcona już dwa razy ale ani razu nie skorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam moja siostre rowniez- kochuniam i caluski... tez tesknie...

    OdpowiedzUsuń