poniedziałek, 20 września 2010

Kombinezon mam i ja

Po zazdrościłam koleżankom na blogu i też musiałam go mieć ;D
Niestety nie było łatwo go znaleźć zwłaszcza że moda na niego się jakieś kilka miesięcy temu skończyła ale któregoś pięknego dnia poszłam na zakupy aby jak zwykle poprawić sobie humor i szukając cos fajnego wśród sterty ciuchów wypatrzyłam to cudeńko... I ma też mój osobisty beżowy kombinezon hi hi hi....

I jak pasuje mi?? Z góry dziękuję za opinie, buziaki dla was ;-*





Kombinezon: Top Secret %
Pasek: no name
Buty: CCC
Wisiorek: Reserved
Kolczyki: Orsay

10 komentarzy:

  1. a ja go jeszcze nie widziałam wcześniej, albo mi umknał gdzies;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze mieć w szafie taki ciuch - neutralny kolor prosty krój - wystarczy zmiana dodatków i może być podstawa stroju prawie na każda okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że pasuje :) Jest bardzo ładny, dodatki również!

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzisz! chciałam kupić sobie własnie kombiaka w takich typie, bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi śie kombinezon:P
    Twój jest świetny..... szarość moje klimaty:)

    Bardzo ładne zdjęcia.... i fajnie, że strojem nawiązujesz jeszcze do ciepłych dni, większośc blogerek skupia się juz na jesieni:)

    http://lenainspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga szafiarko, nie wiem czy wiesz, ale umieszczając reklamy na swoim blogu szafiarskim, możesz zarobić sobie na nowe butki, bluzke czy coś innego. Oferuje to polska siec afilacyjna NetSales. Więcej informacji u mnie na blogu, bądź już od razu możesz przejść do formularza rejestracyjnego klikając w poniższy link. Ja również korzystam z tego programu i muszę Ci przyznać, że jestem bardzo zadowolona.

    Rejestracja - KLIK TUTAJ

    Przy okazji dodaję Cię do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń