poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Military krata

Ostatnio bardzo polubiłam kolory khaki, ciemny brąz, szary, zgniła zieleń itp Styl militarny w mojej szafie powoli zwiększa swoje objętości ale i tak mi mało ;-) Poluję teraz na marynarkę więc jak ktos ma taką do sprzedania to chętnie odkupię bądz proszę o info gdzie ewentualnie takową kupić.
Dzisiaj mam na sobie własnie w takie fajne kolory sukienkę bombkę, brakuje mi tylko marynarki do niej... :-(

I like recently colors like khaki, dark brown, gray, bottle green etc and military style. Military style in my wardrobe is slowly increasing but still aren't enough. I miss the jacket in this style so if someone sell jacket like this I will buy or you will give me info where to buy some like this. Today I'm wearing dress, only here I miss the jacket... :-(






Sukienka/dress: F&F
Naszyjnik/nacklace: Reserved
Pasek/belt: no name
Buty/shoes: Allegro

15 komentarzy:

  1. Bardzo Fajna ta kraciasta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się przymierzałam do tej sukienki, ale doszłam do wniosku, że do pracy jej raczej nie założę... a teraz żałuję :(

    ładnie Ci, fajny pomysł z niebieskim paskiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie tu do Ciebie zaglądnąć:)
    Masz b.fajny kobiecy styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja, ciekawy blog :)
    Będę tu zaglądać !
    Zapraszam do mnie
    www.abcabcabc82.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladna sukienka:) podoba mi sie ten outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna sukienka i cudne dodatki, lubie twoj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest cudowny! Szkoda, ze w Londynie nie ma Reserved :)

    Zaoraszam :) http://blonde-shopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny naszyjnik!!! Szkoda, ze w Londynie nie ma Reserved ;/

    Zapraszam :) http://blonde-shopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mnóstwo inspiracji jest tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkrecilam Cie ! Wejdz do mnie http://totylkozludzenie.blogspot.com/2010/08/wkrecona.html i zobacz na czym to polega :)) Milej zabawy !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes wkrecona - zajrzyj do mnie,to sie wyjasni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia, buty i sukienka są boskie :D
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń