niedziela, 6 czerwca 2010

castle ruins

Jak super ze znów jest ciepło, moglismy wybrać się skutersone na wycieczkę ;) Odwiedzilismy pobliskie ruiny pałacu, które okazały sie malownicze. Z przyczyn oczywistych mam dzisiaj na sobie moje ulubione dresy, które otulały mnie cieplutko jak pędziliśmy 80 na godzinę.

Fajnie było :)

Translation: Today we went on the trip by scooter. It was super hot here and I like that. We visited the nearby ruins of the palace. The ruins were located in the picturesque scenery of the river. Today I wore my favorite track suits.

It would be nice:)



Dres/tracksuit: Adidas
Buty/trainers: Puma

17 komentarzy:

  1. swietnie ci w tych okularach, piekne okolicznosci przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne miejsce. no i widzę rozsądne podejście do wycieczki i nie założyłaś mini i szpilek:-)jak to u niektórych bywa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, the scenery looks beautiful. And nice casual outfit
    *Nathalie

    OdpowiedzUsuń
  4. very beautifull photos and u look great

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pozytywny komętarz na moim blogu.
    Twój bardzo mi się podoba, fajne, naturalne zdjęcia w ładnym otoczeniu. Genialne okulary ! i sandały na obcasie z poprzednich zdjęć jak gdyby na tarasie ! :)
    Zapraszam do obserwowania
    www.pozerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dresiki mają fajny, szafirowy kolor. Bardzo podobają mi się zdjęcia i Twoje niesamowite okukary. Zawsze chciałam takie mieć, jednak mój kształt twarzy na to nie pozwala :(. Ciesz się życiem, swoim kształtem twarzy- Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną buzię:)i fajną fryzurkę:). Zdjęcia sa przepiękne, jestem pod wrażeniem:). Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak wspaniale i sielsko, uwielbiam takie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!I love horses!!cute blog!
    I opened a new fashion blog too, I hope u'll be one of my followers:-)

    http://lifegivemefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sceneria!!;)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne miejsce, zdjęcia wysżły super... rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest genialne!! Chciałabym mieć taki widok z okna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny za tak liczne komentarze. Rekord bloga :)

    OdpowiedzUsuń