czwartek, 4 lutego 2010

Mój ulubiony kolor

Niestety tak się stroiłam przed wyjściem, że niestety spóźniłam się do pracy upssss... Nie ma lekko ale i tak nie jestem zadowolona z rezultatu...
A wy co sądzicie??

Jeansowa sukienka to stare dzieje, jeszcze pamięta licealne czasy natomiast sweterek to jeden z licznych rzeczy, które upolowałam na wyprzedażach (jupi). C.d.n prezentacji w przyszłych postach :)


Tymczasem prezentuje jeden z kilku super prezentów, które otrzymałam pod choinkę od mojej SUPERAŚNEJ SIOSTRY. Mam w końcu swojego wymarzonego, wytęsknionego, jedynego w swoim rodzaju (bo ciężko kupić taki kolor w Polsce :D) pięknuśnego i wypasionego iPoda jeeeeee..... :D

Pasek: Reserved
Opaska: H&M Kids
Biżu: gift od siostry
Buty: CCC
Sweterek: Orsay
Sukienka: Big Star


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz