poniedziałek, 8 lutego 2010

Filc

Pewnie zastanawiacie się dlaczego taki tytuł, skoro nic nie ma wspólnego z moim ubiorem?? A więc wyjaśniam dlaczego, ponieważ zakochałam się w filcowych kwiatach, motylkach, jeżykach itd. i chce taki jak poniżej zrobić sobie sama - samiuteńka :) (przynajmniej spróbuje)

Skutkiem tego, postanowiłam po pracy poszukać kolorowego filcu w sklepach z tkaninami. Powiem szczerze, było ciężko ale na szczęście znalazłam jeden, w którym kupiłam w kolorze żółtym i niebieskim. Zajmę się montażem tych części prawdopodobnie w sobotę a rezultaty przedstawię na blogu :)
Ponad to wczoraj dokonałam małych zakupów na allegro, poniżej szczegóły:

A dzisiaj ubrałam się tzw. "smart" czyli elegancko i w kolorach: szaro-granatowo-czarno. ... Niestety w takim stylu muszę chodzić do pracy :(
W środku prezentuje mój śliczny kożuszek :)

Kożuszek: Orsay %
Szal: Reserved %
Opaska: H&M
Sweter: Pepco Kids
Pasek: No name
Spódnica: Pepco
Rajstopy: Gatta (melanż)
Buty: No name
Koraliki: Promod %



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz